Δήμαρχος

Στο ιστολόγιό μου θα βρείτε ειδήσεις, πληροφορίες και σχόλια σχετικά με τους τομείς λειτουργικής μου δραστηριότητας στο ΔΗΜΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, καθώς και επιθεώρηση επιλεγμένων καίριων πολιτικών, οικονομικών και κοινωνικών θεμάτων της τρέχουσας επικαιρότητας.

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Αφέντη μ' αφεντάκι μου δέκα βολές αφέντη Κι ας τον καλημερίσουμε τούτον μας τον αφέντη Εσε σου πρέπ' αφέντη μου στο μαύρο καβαλάρη Τρεις να βαστούν τη σέλα σου κι έξι το χαλινάρι

Εσέ σου πρέπ' αφέντη μου στα πεύκα να κοιμάσαι
Βελούδα να σκεπάζεσαι κι αφέντης να λογάσαι
Αφέντη μου πεντάφεντε πέντε βολές αφέντη
Πέντε κρατούν το μαύρο σου κι οχτώ το σαλιβάρι

Πολλά 'παμε τ' αφέντη μας ας πούμε της κυράς μας
Κυρα ψιλή κυρά λιγνή κυρά γαϊτανοφρύδα Κυρα μ' όταν στολίζεσαι να πας στην εκκλησιά σου λρυσα λουλούδια πέφτουνε απ' την περπατησιά σου

Πολλά 'παμε και της κυράς ας πούμε και της κόρης
Εχεις και κόρη όμορφη πραματευτής τη θέλει Αν είναι και πραματευτής πολλά προικιά γυρεύει 1 υρευει αμπέλια ατρύγητα χωράφια με τα στάχυα

Εδώ που καλαντίσαμε πέτρα να μη ραγίση
Κι ο νοικοκύρης του σπιτιού χρόνια πολλά να ζήσει
Καλά να παν' τα χρόνια τους και τα υπάρχοντα τους
Ρόδα και τριαντάφυλλα εις τα προσκέφαλα τους
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: