Δήμαρχος

Στο ιστολόγιό μου θα βρείτε ειδήσεις, πληροφορίες και σχόλια σχετικά με τους τομείς λειτουργικής μου δραστηριότητας στο ΔΗΜΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, καθώς και επιθεώρηση επιλεγμένων καίριων πολιτικών, οικονομικών και κοινωνικών θεμάτων της τρέχουσας επικαιρότητας.

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

ΕΠΑΙΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ (ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ )

Περισσότερες από 600 υπογραφές έχουν συγκεντρωθεί, μέχρι στιγμής, στην ιστοσελίδα του δήμου Πτολεμαΐδας για την άμεση επαναλειτουργία της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας στο «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας και εν αναμονή της συνάντησης που ζήτησε ο δήμαρχος Πτολεμαΐδας Γρηγόρης Τσιούμαρης με τον υπουργό Υγείας Δημήτρη Αβραμόπουλο.
Η ανταπόκριση των συμπολιτών μας για το θέμα αυτό είναι συγκινητική και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά από την επισκεψιμότητα στον δικτυακό τόπο του δήμου (http://www.ptolemaida.gr/). Παρόλα αυτά υπάρχουν, δυστυχώς, και κάποιες μεμονωμένες εξαιρέσεις που δεν μας τιμούν καθώς εντοπίστηκε πρόσφατα μια ανώνυμη επίσκεψη η οποία αντί για ονοματεπώνυμο με διάφορα υπονοούμενα συκοφαντεί την όλη προσπάθεια ενός λαού μια ολόκληρης περιοχής.
Ο δήμος Πτολεμαΐδας επεσημαίνει ότι πρώτη προτεραιότητα όλων, δήμου, φορέων και πολιτών, είναι η άμεση επαναλειτουργία της Μονάδας Εντατικής θεραπείας με δημόσιες και νόμιμες θεσμικές διαδικασίες που λειτουργεί το δημόσιο. Τέτοιου είδους επιστολές υποδηλώνουν την δειλία των συντακτών τους, οι οποίοι με περίσσιο θράσος εκφράζουν δημόσια τις ακραίες απόψεις τους χωρίς να τις προσυπογράφουν και παραμένουν κρυμμένοι στην ανωνυμία και την ασυλία που τους παρέχει το διαδίκτυο. Επιπλέον δίνει την ευκαιρία σε διαπλεκόμενους να τορπιλίζουν την αγωνία μιας ολόκληρης περιοχής για να τα καρπωθούν κάποιοι «επώνυμοι».
Ο δήμος Πτολεμαΐδας παραβλέπει τέτοιου είδους μεμονωμένες περιπτώσεις και καλεί για άλλη μια φορά τους δημότες να συνεχίσουν να υπογράφουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.ptolemaida.gr/ γιατί η υγεία είναι υπόθεση όλων μας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΑΣ
(στην κυρία Ρωρερκάρ,
που επαίνεσε τα ποιήματά μου)

Μη μου παινεύετε την ποίησή μου.
Το μάτι παίνεσε ποτέ του δάκρυ;
Κύμα εξύμνησε θάλασσας μάκρη
και τη λευκότητα τ’ άνθος του κρίνου;

Πότε ορχήστρα ύμνησε όργανά της;
Ή μήπως είδατε μες στη ζωή σας
να πλέκει εγκώμιο το ψητό της κνίσας
ή απ’ τον Αίολο να παινιέται ο μπάτης;

Το χέρι μου η ψυχή μου αν προστάζει
και ποιημάτων γράφει αυτό σωρεία,
μα την ψυχή μου την εξουσιάζει
η Χάρη κι η Αγνότη σας, κυρία.

Κυρία, αν ό,τι γράφω σας αρέσει
εσάς ο εαυτός σας ας παινέσει.

Γιώργης Χολιαστός