Δήμαρχος

Στο ιστολόγιό μου θα βρείτε ειδήσεις, πληροφορίες και σχόλια σχετικά με τους τομείς λειτουργικής μου δραστηριότητας στο ΔΗΜΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, καθώς και επιθεώρηση επιλεγμένων καίριων πολιτικών, οικονομικών και κοινωνικών θεμάτων της τρέχουσας επικαιρότητας.

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007

ΕΓΚΩΜΙΟ για την ΠΟΛΗ ΜΑΣ από ΜΗΤΕΡΑ – ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ στην Σχολή Δημοτικής Αστυνομίας


Τις καλύτερες των εντυπώσεων για την Πτολεμαΐδα και τους πολίτες της μετέφερε μέσω επιστολής της προς τον Δήμαρχο κ. Γρηγόρη Τσιούμαρη η κ. Ελένη Καντεράκη καταγόμενη από την Χίο.


Η κ. Καντεράκη – μητέρα δύο παιδιών – ήταν μία εκ των 204 Δημοτικών Αστυνόμων που εκπαιδεύτηκαν στην Σχολή Δημοτικής Αστυνομίας της Πτολεμαΐδας.


Αποχαιρετώντας την περιοχή μετά την 8μηνη παραμονή της με την από καρδιάς επιστολή της στο πρόσωπο του Δημάρχου ευχαριστεί τον Δήμο, την Δημοτική Επιχείρηση Σχολής Εκπαίδευσης Δημοτικής Αστυνομίας της Πτολεμαϊδας (ΔΕΣΕΔΑΠ) αλλά κυρίως τους πολίτες της Πτολεμαΐδας, για την μεγάλη αγκαλιά, γεμάτη καλοσύνη με την οποία την αντιμετώπιζαν καθημερινά.


Όπως προκύπτει από την επιστολή στο πρόσωπο της Δημοτικής Αστυνόμου κ. Ελένης Καντεράκη του Δήμου Χίου, η Πτολεμαΐδα αποκτά έναν ακόμη πρέσβη επαινετικών σχολίων της περιοχής.


Ακολουθεί η επιστολή της κ. Ελένης Καντεράκη προς τον Δήμαρχο Πτολεμαΐδας κ. Γρηγόρη Τσιούμαρη.


<< ΠΡΟΣ : Δήμαρχο & Δημοτικό Συμβούλιο Πτολεμαΐδας


Κυρίες και Κύριοι,


Ονομάζομαι ΚΑΝΤΕΡΑΚΗ Ελένη και είμαι από το Δήμο της Χίου.


Στην Πτολεμαΐδα ήρθα σαν σπουδάστρια της Σχολής Δημοτικής Αστυνομίας.


Ο Λόγος που στέλνω αυτή την επιστολή είναι για να σας συγχαρώ όχι τόσο για την πόλη σας, αλλά για τους κατοίκους που κατοικούν σε αυτή.


Άνθρωποι φιλόξενοι, εξυπηρετικοί, πρόθυμοι να βοηθήσουν τον ξένο που κατοικεί στην πόλη τους.
Όπου και αν αποτάνθηκα συνάντησα την ευγένεια και την καλοσύνη.
Στο Super Market ΄΄Μασούτης΄΄ στην τράπεζα Πειραιώς, που ο Διευθυντής για να με εξυπηρετήσει σε κάτι άσχετο με το θέμα της τράπεζας που του ζήτησα έφερε τον κόσμο ανάποδα, στον παιδικό σταθμό ΄΄Χιονάτη΄΄ αλλά αυτό που μου έκανε αίσθηση ήταν μία κυρία που συνάντησα μια μέρα στην είσοδο της πολυκατοικίας στην οποία έμενα, η οποία κυρία σημειωτέων ήταν από διπλανή πολυκατοικία. Με σταμάτησε να με ρωτήσει από πού είμαι και τι δουλειά κάνω.


Στην αρχή νόμιζα ότι το έκανε από απλή περιέργεια αλλά όπως μου είπε της έκανε εντύπωση που με έβλεπε κάθε μέρα με τα δύο παιδιά μου, τα οποία είχα μαζί μου σε όλο το διάστημα της φοίτησής μου στη σχολή, φορώντας τη χακί στολή.


Όταν άκουσε ότι είμαι από τη Χίο και ότι είμαι στην πόλη σας μόνη με δύο μικρά παιδιά προσφέρθηκε να με βοηθήσει σε ότι μπορεί να χρειαστώ. Μου είπε το όνομά της, που έμενε και να μην ντραπώ να της χτυπήσω το θυροτηλέφωνό της όποτε και αν χρειαστώ. Με συγκίνησε πάρα πολύ η ευαισθησία αυτής της γυναίκας. Το ίδιο έγινε και με την κυρία στο κυλικείο του 9ου Δημοτικού Σχολείου της μεγάλης κόρης μου, τη δασκάλα στο δημοτικό παιδικό σταθμό της μικρής μου κόρης και τη διαχειρίστρια της πολυκατοικίας μου.


Στα σχολεία σας είσαστε κλάσεις μπροστά από τα δικά μας στη Χίο.


Μπορούσα να πάω τα παιδιά μου στο σχολείο τους από τις 7:45 και να πάω στη σχολή μου άνετα και όχι να τρέχω όπως γίνεται στη Χίο, που τα σχολεία μας (ολοήμερα) ανοίγουν 08:00 να αναγκάζομαι να τα αφήνω απέξω με οποιοδήποτε καιρό. Αυτό δείχνει ευαισθησία για την εργαζόμενη μητέρα. Παρόλο που από ότι πληροφορήθηκα εδώ οι γυναίκες σπανίως εργάζονται, εν΄ αντιθέση με εμάς στη Χίο που εργάζονται σχεδόν όλες.


Για τη σχολή δεν μπορώ να πω πολλά γιατί δεν έμενα μέσα. Για το προσωπικό όμως και ιδιαίτερα για το διοικητή έχω να πω τα καλύτερα.


Ο κος Βάϊος Χονδρός είναι πολύ καλός και σαν επαγγελματίας αλλά περισσότερο σαν άνθρωπος. Στην πρώτη επαφή που είχαμε, τηλεφωνικά, χωρίς καν να με γνωρίζει, με το που του εξήγησα ότι έπρεπε να μείνω έξω για να πάρω και τα παιδιά μου και του έθεσα εμπεριστατωμένα το λόγο η απάντηση ήταν βεβαίως και να μείνετε έξω γιατί πρώτα κοιτάζουμε την οικογένεια και μετά τη δουλειά μας΄΄.


Αυτό δείχνει άνθρωπο με ευαισθησίες.


Θέλω να σας συγχαρώ για τις επιλογές σας και να σας ζητήσω να μην χάσετε, εσείς και οι πολίτες της πόλης σας, αυτή την αίσθηση φιλοξενίας που παρέχετε στον επισκέπτη ακόμα και όταν καταφέρετε και σας το εύχομαι, να δημιουργηθούν στην πόλη σας και άλλες σχολές εκτός της Δημοτικής Αστυνομίας.


Μπράβο σας ! ! !


Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που μου διαθέσατε κα να είστε σίγουροι ότι εγώ από την πλευρά μου θα αναφέρομαι για την Πτολεμαΐδα με τα καλύτερα λόγια όπου και αν βρεθώ


Με τιμή
ΚΑΝΤΕΡΑΚΗ ΕΛΕΝΗ
ΔΗΜΟΣ ΧΙΟΥ


Υ.Γ. : Ξέχασα να αναφερθώ και θα ήταν μεγάλη μου παράληψη, στον Δημοτικό παιδικό σταθμό που πήγαινα τη μικρή μου κόρη. Όλοι τους ήταν υπέροχοι από τις δασκάλες μέχρι τη μαγείρισσα. Έκαναν το παιδάκι να αισθάνεται υπέροχα πράγμα πολύ σημαντικό για ένα παιδάκι που άφησε το σπίτι του για να έρθει σε μια ξένη πύλη με όλους άγνωστους.


Σας ευχαριστώ και πάλι
από Καρδιάς >>

Δεν υπάρχουν σχόλια: